donderdag 17 februari 2011

Digitaliseren!

Van het weekend heb ik van vriendlief
Embird gekregen..
Dit is een programma voor machinaal borduren..
En ik heb ook het pakket digitaliseren erbij
gekregen (mega verwent dus!)
Van de week druk bezig geweest om het programma
te snappen..
En na veel bloed zweet en tranen heb ik vanmiddag
mijn eerste ontwerpje ontworpen...
en vanavond heb ik hem geborduurd..

het is nog niet helemaal precies goed..maar
ik ga de goede kant op...
recht op de foto is zoals je hem maakt in Embird
en links zoals ie is na het borduren..
het is een applicatie!



1 opmerking:

  1. Het lukt toch al aardig het is ook erg moeilijk in het begin maar als je het eenmaal door hebt is het heel leuk speelgoed
    Ik heb een Brother Innov-is 900 en die bevalt mij heel goed
    Ik gebruik hem meer voor het naaien dan voor borduren maar het is een fijne machine
    En je schaapje is ook erg leuk
    Fijne zondag groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen